XXIII Primera Nit d'Estiu al Museu de la Pesca

Dimarts, 21. Juny 2022
   21:30

A partir de les 21.30 h, el grup Port-Bo oferirà la tradicional cantada d'havaneres davant de les Barques del Peix, amenitzada amb un cremat ofert per l'Associació Front al Mar i amb la col·laboració dels Voluntaris Culturals del Museu de la Pesca.

En el marc d'aquest esdeveniment el Museu de la Pesca presenta el nou Programa d'Activitats d'Estiu, amb tallers, visites guiades, cursos de cuina per a petits i grans, recorreguts i excursions, entre moltes altres propostes per gaudir de l'estiu al màxim!

Moll pesquer. Palamós
  Activitat gratuïta
  Per més informació: Servei d'Atenció al Visitant del Museu de la Pesca al 972 600 424  o bé per mail a infomuseu@palamos.cat

Museu de la Pesca