Inauguració i visita comentada a l'exposició "Les aus. Els nostres ulls a la mar"

Divendres, 01 Juliol 2022

Les aus, els nostres ulls a la mar

Inauguració i visita comentada a l'exposició produïda per SEO/Birdlife sobre les aus marines, protagonistes d'una mosta que reflectint la cara i la creu d’una realitat: imatges de majestuosos vols en formació d’ocells com ara baldrigues cendroses o mascarells, fins a escenes desoladores d’aus empastifades de petroli, embolicades en xarxes de pesca o amb hams clavats.

A través de nombroses imatges, es mostra la bellesa del medi marí i de les espècies que el sobrevolen, alhora que dona visibilitat a les diverses amenaces que les aus troben a terra i a mar, però que les han convertit en el grup d'ocells més amenaçat del món, posant l'accent en les captures accidentals en arts de pesca.

Organitzen Museu de la Pesca i SEO/BirdLife, dins dels projecte Zepamar II, amb la col·laboració de la Fundación Biodiversidad del Miteco a través del Programa Pleamar, cofinançat pel FEMP.

Museu de la Pesca
  Activitat gratuïta
  Més informació: Servei d'Atenció al Visitant del Museu de la Pesca al 972 600 424  o bé per mail a infomuseu@palamos.cat

Museu de la Pesca