Visita i taller familiar. Les pintures d'Ezequiel Torroella, art i paisatge

Divendres, 22 Juliol 2022

Imatge d'Ezequiel Torroella pintant una marina

El pintor Ezequiel Torroella i Mató (Palamós, 1921 - 1998) va centrar la seva obra en el paisatge, les marines i els racons de Palamós i el seu entorn.  La seva obra és de caràcter figuratiu i d'inspiració impressionista, molt atenta a la intensitat del color, els efectes atmosfèrics i els punts de vista naturalistes.

L'any 2008 un conjunt important de la seva obra va ser donat a l'Ajuntament de Palamós i avui troba exposat a l'Espai Ezequiel Torroella, a la Capella del Carme, a Palamós.

Ara, a través de la seva obra, descobrirem la màgia de jugar amb les formes, el color i la llum per crear atmosferes i recrear sensacions en l'observador. T'atreveixes a convertir-te en pintor, i crear les teves pròpies obres, inspirant-te en l'obra d'Ezequiel Torroella? Et convidem a provar-ho!

Idioma de l'activitat: català

Recomanat a partir de 6 anys

Reserva la teva plaça →

Signatura de Ezequiel Torroella

Activitat gratuïta. Places limitades, només accés amb reserva prèvia. Tots els menors han de venir acompanyats d’una persona adulta responsable.
  Capella del Carme. Palamós