Una natura canviant. Pesca, ciència i canvi climàtic a la Costa Brava

Divendres, 16 Setembre 2022

Imatge de l'audiovisual Una natura canviant.

Com perceben els pescadors gironins el canvi climàtic? Quina relació mantenen amb la ciència i els científics? Què significa avui ser pescador?

La Càtedra d'Estudis Marítims (Universitat de Girona) presenta el documental "Una natura canviant. Pesca, ciència i canvi climàtic a la Costa Brava" que recopila la veu del sector pesquer de la Costa Brava. El testimoni de tretze pescadors ens ajuda a reflexionar sobre les seves inquietuds i percepcions al voltant del canvi climàtic a la mar i sobre la relació de la pesca amb la ciència i els científics.

Amb la participació de Joan Lluís Alegret, director de la CEM i del projecte de recerca "Documentació i divulgació del coneixement ecològic tradicional de la gent de mar sobre els canvis en el clima i la meteorologia" finançat pel GALP Costa Brava.

Mar fràgil, cicle de cinema documental per reflexionar sobre el mar, la pesca i el peix.
Activitat inclosa dins de la 12a Mostra Internacional de Cinema Documental

Museu de la Pesca
  Activitat gratuïta
  Més informació: Servei d'Atenció al Visitant del Museu de la Pesca al 972 600 424  o bé per mail a infomuseu@palamos.cat