Visita guiada al claustre del Mas del Vent

Dissabte, 03 Setembre 2022

claustremarvent2020

Visita guiada per conèixer els elements arquitectònics i artístics més destacats de la finca del Mas del Vent, espai singular de la vila de Palamós. Es donaran les claus per interpretar el claustre "romànic" i el seu origen controvertit, així com els elements del mas i la torre de defensa, declarats bé cultural d'interès nacional.

La visita inclou un tastet de productes Km0 de la finca palamosina Bell-lloc, amb una copa de vi.

Aquesta iniciativa sorgeix de la col·laboració de Brugarol, empresa propietària de la finca i el claustre, i l’Ajuntament de Palamós.

Organitza: Focus Engelhorn amb la col·laboració de l'Ajuntament de Palamós.

Reserva ara →

Mas del Vent. Palamós. El lloc de trobada es concretarà en fer el pagament de la visita.
  20 € adults. 10 € menors de 16 anys. Places limitades.
  Més informació: Servei d'Atenció al Visitant del Museu de la Pesca al 972 600 424  o bé per mail a infomuseu@palamos.cat

Museu de la Pesca

Un projecte de la Fundació Promediterrània