Jornada de portes obertes al Museu de la Pesca

Diumenge, 04 Desembre 2022

Jornada de Portes Obertes al Museu de la PescaCada primer diumenge de mes, l'entrada a l'exposició permanent del Museu de la Pesca és gratuïta.

Endinsat el passat, el present i el futur de la pesca i la cultura marítima de la Costa Brava; un patrimoni material i immaterial que fonamenta el caràcter del territori.

Aprofita per visitar a la sala d'exposicions temporals l'Expofar sobre el centenari del Cau de la Costa Brava i el vintè aniversari del Museu de la Pesca.

Completa la visita sorprenent-te amb del patrimoni natural i cultural de Palamós, recorre els camins de ronda, les cales, els carrers plens d’història i els seus espais d’interès. I no deixis de tastar de la gastronomia local i la cuina marinera més autèntica, hereva de la tradició de la nostra gent de mar.

Horari d'obertura: de 10:30 a 14:00 i de 16:00 a 19:00

Reserva ara →

Entrada gratuïta a l'exposició permanent