Vistia guiada a les Barques del Peix i presentació dels nous elements d'accessibilitat a bord

Divendres, 13 Gener 2023
   17:00

Visitem les Barques del Peix, l'extensió flotant del Museu de la Pesca, formada per les embarcacions Gacela, d'arrossegament, i Estrella Polar, d'encerclament.

En el marc de la visita es podran comprovar les mesures d'accessibilitat que s'han introduït recentment per facilitar l'accés i la interpretació a col·lectius amb discapacitats auditives i visuals, així com l'audiovisual d'introducció a aquests elements singulars del nostre patrimoni marítim.

Les Barques del Peix, dues embarcacions convertides un equipament cultural per viure-hi una experiència sensorial, lúdica i educativa, accessible a tota mena de col·lectius.

Reserva ara →

Museu de la Pesca
  Activitat gratuïta. Reserva prèvia obligatòria.
  Més informació: Servei d'Atenció al Visitant del Museu de la Pesca al 972 600 424  o bé per mail a infomuseu@palamos.cat

Museu de la Pesca

Un projecte de la Fundació Promediterrània