Dissabte, 28 Gener 2023
13:30
Experimenta la cuina del peix en una proposta gastronòmica sensorial, elaborada amb productes de la Confraria de Pescadors de Palamós i maridats amb vi Perelada DO Empordà i cervesa Damm Inèdit.
Sessió de demostració i degustació de cuina marinera per activar al màxim tots els nostres sentits. Cinc tastos amb cinc espècies diferents i acompanyats de dues varietats de vins proporcionen tota una experiència sensorial: el gust, el tacte, l'olfacte, l'oïda i la vista. L'objectiu és donar a conèixer les espècies pesqueres, les tècniques amb què es pesquen i l'elaboració de les receptes seleccionades per a cada ocasió.
Prèviament, a les 12.30, s'ofereix una visita guiada gratuïta per conèixer les Barques del Peix, l'extensió flotant del Museu de la Pesca convertida en equipament cultural per viure-hi una experiència lúdica i educativa, accessible a tota mena de col·lectius.
Avís: L'activitat només es realitzarà amb un mínim de participants inscrits. El dimecres abans rebreu un correu electrònic confirmant o anul·lant la celebració del show-cooking. En cas d'anul·lació per part de l'organització, el reintegrament es farà automàticament.
25 €. Cal reserva prèvia. Es prega puntualitat. Un cop iniciada l'activitat no es permetrà l'entrada.
Espai del Peix. Moll pesquer, s/n. Palamós
Més informació: Servei d'Atenció al Visitant del Museu de la Pesca al 972 600 424 o bé per mail a infomuseu@palamos.cat
Museu de la Pesca