Navegació a rem. Converses de Taverna

Divendres, 03 Març 2023

rem palamos

Primera sessió del cicle 2023 de Converses de Taverna, dedicada aquest cop a la passió per la navegació a rem.

Volem parlar del rem perquè en els darrers anys la navegació a rem ha merescut un renaixement de la mà dels molts apassionats de la mar. A través dels testimonis dels experts, coneixerem i debatrem sobre les diferents maneres de navegar a rem, les embarcacions, els millors racons per remar, les condicions tècniques i seguretat o les competicions, entre molts altres temes vinculats al rem a la Costa Brava.

Intervindran:

- Martí Ramírez. OceanCats
- Salvador Aixarch. Club rem Palamós
- Antoni Albert. Kaiaking Costa Brava

Serà la sessió número 136 d'una activitat nascuda el 2001 per recopilar, preservar i difondre la memòria col·lectiva de la gent de mar de la Costa Brava.

Activitat gratuïta. Aforament limitat.
  Can Blau (C/Vapor, 3. Palamós)
  Més informació: Servei d'Atenció al Visitant del Museu de la Pesca al 972 600 424  o bé per mail a infomuseu@palamos.cat

1 convention bureau
compromis-qualiat-turistica