Show cooking de cuina del peix amb el xef Quim Casellas i Vins i Caves Perelada

Dissabte, 04 Març 2023

quim casellas 2023

Acaba la parada temporal de la flota d’arrossegament, a partir del 2 de març el port pesquer de Palamós torna a vibrar d’activitat.

A l’Espai del Peix ho volem celebrar menjant peix fresc de la nostra llotja amb un show cooking molt especial de la mà de Quim Casellas. El xef del Restaurant Casamar de Llafranc presentarà un menú de tres plats de cuina marinera i unes postres, tot acompanyat d’un magnífic vi blanc de Vins i Caves Perelada, DO Empordà.

No faltis a aquesta cita amb la cuina d'en Quim Casellas i amb el peix dels pescadors de Palamós.

Reserva ara →

28 €. Es prega puntualitat. Un cop iniciada l'activitat, no es permetrà l'entrada.
  Espai del Peix
  Més informació: Servei d'Atenció al Visitant del Museu de la Pesca al 972 600 424  o bé per mail a infomuseu@palamos.cat

1 convention bureau
compromis-qualiat-turistica