Conferència: El vaixell romà Illes Formigues II. Resultats de les campanyes d'excavació 2021-2022

Divendres, 10 Març 2023

Illes Formigues II conferencia

El derelicte "Illes Formigues II" es troba a més de 45 metres de profunditat, fet que complica enormement els treballs i és un repte pels científics. El jaciment està en fase d’estudi i excavació, de manera que la informació de què disposem és encara parcial.

Ruth Geli i Guillem Mauri, codirectors de l'excavació explicaran en aquesta conferència al Museu de la Pesca l'estat de l'excavació, la singularitat de la troballa i els més aspectes rellevants que s'han pogut estudiar, com ara el carregament d’àmfores plenes de salaó, i potser el famós garum, o la ruta comercial que seguia abans d'enfonsar-se al segle I aC davant del litoral de Palamós.

Organitzen l'Associació d’Amics de les Illes Formigues i Museu d’Arqueologia de Catalunya- CASC amb la col·laboració del Museu de la Pesca i l'Àrea de Patrimoni de l'Ajuntament de Palamós.

Activitat gratuïta
  Museu de la Pesca
  Més informació: Servei d'Atenció al Visitant del Museu de la Pesca al 972 600 424  o bé per mail a infomuseu@palamos.cat

1 convention bureau