Degustacions literàries. Les calces al sol, amb Regina Rodríguez Sirvent

Divendres, 23 Febrer 2024

desconnecta degustacionsliteraries

Les degustacions literàries es duran a terme de manera trimestral amb l'objectiu de combinar la literatura d'avantguarda amb la gastronomia marinera. Està pensada com una altra manera de desconnectar fent allò que més agrada, com és gaudir de la literatura i del menjar, a partir de la degustació de tapes de cuina marinera i de la conversa amb autors i autores seleccionades per a cada ocasió.

L'activitat començarà amb la participació de Regina Rodríguez Sirvent, autora de Les calces al sol, el llibre més venut durant la diada de Sant Jordi 2023. Si bé bona part de la història passa als Estats Units, el llibre fa diverses mencions a Palamós, a les barraques de S’Alguer i les seves xefles, el carnaval i a la festa major. Un motiu de pes perquè la Regina sigui la primera amfitriona d’aquesta activitat, Degustacions Literàries.

Reserva ara

Espai del Peix
  Més informació: Servei d'Atenció al Visitant del Museu de la Pesca al 972 600 424  o bé per mail a infomuseu@palamos.cat

Museu de la Pesca