La pesca recreativa. Converses de Taverna

Divendres, 16 Febrer 2024

converses taverna pesca recreativa 2024

Inici del cicle 2024 de Converses de Taverna, l'activitat que posa en valor la memòria oral com a patrimoni immaterial de la comunitat marítima local.

En aquesta ocasió parlarem amb diferents persones relacionades amb els orígens i l'evolució de la pesca de lleure a casa nostra, amb la voluntat de conèixer com ha anat canviat aquesta pràctica al llarg del temps. Ha canviat molt el fet de sortir a pescar per plaer? Han canviat les tècniques i els materials? Les espècies objectiu? Els perfils dels practicants? Les temporades de pesca? La legislació?

Un moment per parlar dels començaments d'una activitat que avui mou milers de persones a tota la Costa Brava i que més dinamitza l'economia blava del territori.

Activitat gratuïta
  Restaurant Can Blau
  Més informació: Servei d'Atenció al Visitant del Museu de la Pesca al 972 600 424  o bé per mail a infomuseu@palamos.cat

Museu de la Pesca