Show cooking maridat amb vins DO Empordà

Dissabte, 04 Maig 2024

Shoew cooking a l'Espai del Peix amb el celler brugarol

Descobriu una nova experiència a l'Espai del Peix maridant la cuina del peix més fresc amb els vins de la DO Empordà!

Deixa't endur pels sabors dels productes de la Mediterrània amb una cuina autèntica, saborosa i amb caràcter, hereva de la tradició marinera dels pescadors de Palamós, i dels vins del nostre territori.

Aquesta sessió maridarà les propostes culinàries amb el vi blanc brisé  del Celler Brugarol, un celler de Palamós fermament vinculat al territori de les Gavarres i als aires humits i frescos de la mar.

Reserva ara i uneix-te a un festí de delícies marines i vins excepcionals. T'esperem per viure una experiència inoblidable!

Avís: L'activitat només es realitzarà amb un mínim de participants inscrits. El dimecres abans rebreu un correu electrònic confirmant o anul·lant la celebració del show-cooking. En cas d'anul·lació per part de l'organització, el reintegrament es farà automàticament.

Reserva ara →

29 €. Cal reserva prèvia. Es prega puntualitat. Un cop iniciada l'activitat no es permetrà l'entrada.
  Espai del Peix
  Més informació: Servei d'Atenció al Visitant del Museu de la Pesca al 972 600 424  o bé per mail a infomuseu@palamos.cat

1 convention bureau
compromis-qualiat-turistica