3 maneres de cuinar el bis. Show cooking de cuina marinera

Divendres, 10 Maig 2024

Show cooking a l'Espai del Peix. 3 maneres de cuinar el bis

Viviu una nova experiència a l'Espai del Peix tot descobrint noves espècies a la cuina!

Deixa't endur pels sabors dels productes de la Mediterrània amb una cuina autèntica, saborosa i amb caràcter, hereva de la tradició marinera dels pescadors de Palamós.

Aquesta sessió descobrirem el bis (scomber japonicus), un peix blau abundant i econòmic del nostre litoral; una espècie que ens recorda al verat, però amb diferències que cal conèixer i aprofitar-les! Per fer-ho, cuinarem en directe i degustarem el bis de tres maneres ben diferents, totes elles saboroses i nutritives.

Reserva ara i uneix-te a un festí de delícies marines. T'esperem per viure una experiència inoblidable!

Avís: L'activitat només es realitzarà amb un mínim de participants inscrits. El dimecres abans rebreu un correu electrònic confirmant o anul·lant la celebració del show-cooking. En cas d'anul·lació per part de l'organització, el reintegrament es farà automàticament.

Reserva ara →

25 €. Cal reserva prèvia. Es prega puntualitat. Un cop iniciada l'activitat no es permetrà l'entrada.
  Espai del Peix
  Més informació: Servei d'Atenció al Visitant del Museu de la Pesca al 972 600 424  o bé per mail a infomuseu@palamos.cat

1 convention bureau
compromis-qualiat-turistica