Conferència: Els reptes de la pesca sostenible i adaptada al canvi climàtic. Pesca i Ciència 2024

Divendres, 24 Maig 2024

pesca ciencia 2024 marta coll

Nova sessió del cicle Pesca i Ciència 2024 protagonitzada per l'adaptació de la pesca als reptes del canvi climàtic, a càrrec de la Dra. Marta Coll, investigadora titular de l'Institut de Ciències del Mar de Barcelona.

Les activitats primàries, com la pesca, enfronten grans reptes a causa dels canvis ambientals i normatius. L'explotació intensiva dels recursos marins i la degradació del medi marí provoquen una baixa productivitat i un baix rendiment econòmic. El canvi climàtic també afecta les captures. Per això cal plantejar passos cap a una pesca sostenible i adaptada al nou context. Al llarg de la xerrada, es presentaran dades científiques clau i reflexions sobre eines per a una gestió més resilient i justa.

Activitat gratuïta
  Museu de la Pesca
  Més informació: Servei d'Atenció al Visitant del Museu de la Pesca al 972 600 424  o bé per mail a infomuseu@palamos.cat

1 convention bureau