Taller de cuina marinera. Receptes amb gambeta blanca

Dissabte, 20 Febrer 2016

taller-cuina-peix-2015

Els tallers de l'Espai del Peix són sessions de formació i aprenentatge amb l'objectiu de reivindicar i valoritzar els productes del mar comercialitzats a la llotja de Palamós, especialment aquelles espècies més desconegudes pels consumidors o menys cotitzades als mercats i les peixateries, així com donar a conèixer la cuina marinera tradicional, hereva de la cuina que els nostres pescadors elaboraven a les barques de pesca.

Els participants treballaran activament en l'elaboració de diferents plats de peix de tradició marinera del nostre territori, sota la direcció dels cuiners de l'equipament i altres professionals col·laboradors de l'Espai del Peix.

La proposta d'aquesta setmana se centra en receptes elaborades amb gambeta blanca, una espècie abundant a Palamós, poc coneguda pel consumidor però amb un gust esquisit i grans potencialitats gastronòmiques.

Espai del Peix. Palamós | Moll Pesquer, s/n
  10€
  Si voleu més informació o reservar una activitat contacteu amb el Servei d'Atenció al Visitant del Museu de la Pesca al 972 600 424  o bé per mail a infomuseu@palamos.cat

compromis qualiat turistica     producte emporda     Costa Brava Convention Bureau    convention bureau     TripAdvisor    logo canal super3    super3 vermell