Mestres dels fogons: fogons a la barca

Dijous, 17 Març 2016
  17:00

Dediquem aquesta nova sessió del cicle Mestres dels Fogons a les receptes sorgides dels fogons de les barques de pesca del nostre port. La cuina marinera veu principalment de la cuina que els pescadors elaboraven a bord de les barques mentres feienjaven en mar. És una cuina molt condicionada pel medi i les condicions en què es feia, i es caracteritza per la sàvia combinació dels pocs ingredients de què disposaven. És, com la definia l'enogastrònom Jaume Fàbrega, una cuina ràpida, saciant, energètica i nutritiva, que aprofita al màxim la cocció i que disposa d'un element fonamental: el peix ben fresc.

En aquesta nova proposta gastronòmica, diferents experts en la cuina de pescadors elaboraran en directe plats típics de barca, hereus de la tradició popular que va alimentar la gent de mar durant segles.

Espai del Peix. Palamós | Moll Pesquer, s/n
  Gratuït. Places limitades a l'aforament de la sala.
  Si voleu més informació o reservar una activitat contacteu amb el Servei d'Atenció al Visitant del Museu de la Pesca al 972 600 424  o bé per mail a infomuseu@palamos.cat

compromis qualiat turistica     producte emporda     Costa Brava Convention Bureau    convention bureau     TripAdvisor    logo canal super3    super3 vermell