Taller de cuina del peix per a famílies: aperitius i entrants

Dissabte, 26 Març 2016
  10:30

cuina familia espai peixGaudeix de l'oportunitat cuinar en família amb els professionals de l'Espai del Peix. Apunteu-vos en aquest taller per a poder experimentar pares i fills l'elaboració de diferents plats amb peix de temporada de la llotja de Palamós.

Tot col·laborant grans i petits, i sota el mestratge dels cuiners de l'equipament, es proposarà cuinar una sèrie de receptes del receptari de la cuina marinera tradicional, s'explicaran tots els processos per dur-la a la pràctica i es descobriran alguns dels secrets de la cuina del peix de la gent de mar, amb l'objectiu d'elaborar una cuina suculenta, saborosa i econòmica, i, sobretot, passar una estona molt divertida i emocionant en família.

Dedicarem aquesta sessió a elaborar amb peix de la llotja de Palamós una sèrie d'apreritius i entrants saborosos i econòmics

Espai del Peix. Palamós | Moll Pesquer, s/n
  10€. Menors acompanyats d'un adult: 2,5€. Gratuït amb el carnet del Club Súper 3 per als Súpers.
  Si voleu més informació o reservar una activitat contacteu amb el Servei d'Atenció al Visitant del Museu de la Pesca al 972 600 424  o bé per mail a infomuseu@palamos.cat

compromis qualiat turistica     producte emporda     Costa Brava Convention Bureau    convention bureau     TripAdvisor    logo canal super3    super3 vermell