Mestres dels fogons: L’Empordà a taula, productes de proximitat.

Dijous, 21 Abril 2016
  17:00

arros empordaNova sessió del cicle Mestres dels Fogons a l'Espai del Peix, en el marc del programa Memòria Viva, dedicada a la cuina i l'elaboració de plats exclusivament amb productes de l'Empordà, acollits sota la marca 'Productes de l'Empordà', com són l'arròs de Pals, la botifarra dolça, els brunyols de l'Empordà, la ceba de Figueres, la poma de relleno de Vilabertran, el recuit i la gamba de Palamós.

Al llarg de la sessió de demostració en directe proposarem plats amb aquests productes, senzills, saborosos i nutritius, que posen en valor no només el producte sinó els seus productors, així com el paisatge que els acull.

En aquesta sessió cuinarem en directe quatre receptes: 2 receptes d'arròs a la cassola de l’Empordà i 2 més de rissoto.

Espai del Peix. Palamós | Moll Pesquer, s/n 17230 Palamós
  Gratuït. Aforament limitat a la capacitat de la sala.
  Si voleu més informació o reservar una activitat contacteu amb el Servei d'Atenció al Visitant del Museu de la Pesca al 972 600 424  o bé per mail a infomuseu@palamos.cat

compromis qualiat turistica     producte emporda     Costa Brava Convention Bureau    convention bureau     TripAdvisor    logo canal super3    super3 vermell