Entrada gratuïta a tots els Jordi i Jordina

Dissabte, 23 Abril 2016
  10:00

sant jordi 2016Com cada diada de Sant Jordi, el Museu de la Pesca obre les portes de la seva exposició permanent amb l’entrada gratuïta a totes les persones que s'anomenin Jordi o Jordina.

Celebra aquesta diada tan especial a Palamós, gaudeix del municipi, del seu territori, de les seves cales i del seu barri vell, i no deixis de visitar la llibreria del Museu de la Pesca, on hi trobaràs una extensa selecció de títols mariners, novetats i clàssics editorials dedicats al mar i a la cultura marítima!

Feliç Sant Jordi 2017!

Museu de la Pesca | Moll Pesquer, s/n 17230 Palamós
  Entrada gratuïta
  Si voleu més informació o reservar una activitat contacteu amb el Servei d'Atenció al Visitant del Museu de la Pesca al 972 600 424  o bé per mail a infomuseu@palamos.cat