Palamós Terra de Mar. Festival Mariner de la Costa Brava

Dissabte, 14 Maig 2016
  10:00

logo petit terra mar 2016Aquest 2016 celebrem la desena edició del Festival Mariner Palamós Terra de Mar, una festa al voltant del patrimoni marítim totalment consolidada que ha esdevingut un  referent a la costa catalana. Al llarg d'aquests darrers anys hem gaudit al moll d'una gran varietat de temàtiques i d'activitats marítimes, de les experiències de navegants i gent de mar i de la presència de vaixells ben singulars.

Enguany volem celebrar amb tot el públic assistent aquestes deu edicions i per això us proposem venir a  navegar amb nosaltres, tot gaudint de l'experiència de sortir a mar. Tothom que ho desitgi podrà participar de l’experiència de navegar i de fer-ho en tot tipus de vaixells, des dels caiacs fins a vaixells de 30 metres, passant per la vela lleugera, barques tradicionals, llanxes a motor, velers o goletes.

A més a més, al Palamós Terra de Mar podreu participar en un gran nombre d’activitats marineres destinades a tot tipus de públic i que trobareu al programa penjat al web del festival palamosterrademar.cat

Moll Pesquer, 17230 Palamós
  Activitats gratuïtes i amb polsera de col·laborador. Consulteu el programa del festival.
  Si voleu més informació o reservar una activitat contacteu amb el Servei d'Atenció al Visitant del Museu de la Pesca al 972 600 424  o bé per mail a infomuseu@palamos.cat

compromis qualiat turistica     producte emporda     Costa Brava Convention Bureau    convention bureau     TripAdvisor    logo canal super3    super3 vermell