Workshop. Història de la Pesca Marítima als Pïsos Catalans

Dissabte, 30 Abril 2016
  10:00

CARTELL WORKSHOP HISTORIA PESCAUna quinzena d’investigadors es reuniran dissabte 30 d’abril a Palamós en el Workshop sobre Història de la Pesca dels Països Catalans, organitzat per la Càtedra d’Estudis Marítims (Universitat de Girona – Ajuntament de Palamós) en col·laboració amb el Museu de la Pesca. L’objectiu d’aquesta reunió pionera a Catalunya és valorar la situació actual de la historiografia de la pesca a la Mediterrània Occidental, planificar línies de recerca prioritàries i establir col·laboracions en projectes comuns.

Per més informació, consulteu la web de la Càtedra d'Estudis Marítims

Museu de la Pesca. Moll Pesquer, 17230 Palamós

Si voleu més informació o reservar una activitat contacteu amb el Servei d'Atenció al Visitant del Museu de la Pesca al 972 600 424  o bé per mail a infomuseu@palamos.cat

compromis qualiat turistica     producte emporda     Costa Brava Convention Bureau    convention bureau     TripAdvisor    logo canal super3    super3 vermell