Cuines del Món a l'Espai del Peix: Filipines

Dijous, 12 Maig 2016
  18:00

Mostra de cuines de diferents països del món organitzada pel Servei de Ciutadania i Immigració de l’Ajuntament de Palamós. L’activitat esdevé un espai on conèixer, compartir i interactuar amb les diferents cultures i persones que conviuen al municipi.

Aquesta primera sessió està dedicada a la cuina de les Filipines, una cuina mestissa, amb influències asiàtiques i espanyoles, i molt fonamentada en l'arròs.

Les sessions se celebren de 18 a 19.30 h

Espai del Peix. Palamós | Moll Pesquer, s/n
  Gratuït. Cal reserva prèvia i recollir el tiquet a la recepció del Museu de la Pesca.
  Si voleu més informació o reservar una activitat contacteu amb el Servei d'Atenció al Visitant del Museu de la Pesca al 972 600 424  o bé per mail a infomuseu@palamos.cat

compromis qualiat turistica     producte emporda     Costa Brava Convention Bureau    convention bureau     TripAdvisor    logo canal super3    super3 vermell