El Palamós antic en temps de Barba-rossaEl 7 d'octubre de 1543 l'estol enviat pel temut corsari Barba-rossa va entrar a Palamós a sang i foc. L'atac va marcar un abans i un després per a la història de la vila per la seva crueltat i violència, recollides pel testimoni del notari Antic Brugarol.

475 anys després el Museu de la Pesca us proposa una visita pel nucli antic de la vila de Palamós per reviure l'atac dels pirates, passar pels espais que trepitjaren els assaltants, parlar de la vida quotidiana al segle XVI i interpretar el significat de la pirateria i el corsarisme, conceptes allunyats de la mirada cinematogràfica a la que estem acostumats. Serà una viatge a un dels capítols més tràgics i transcedents del Palamós antic.

Visita organitzada en el marc de l'exposició temporal "Barba-rossa, 7 d'octubre de 1543. 475 anys de l'atac corsari" que es pot visitar gratuïtament al Museu de la Pesca.

Divendres 5 y 19 de juliol. 16, 23 i 30 d'agost

Condicions generals de participació

Pel bon desenvolupament de l'activitat, es prega puntualitat als participants.
Cal inscripció prèvia a totes les activitats, excepte que s'especifiqui el contrari.
Les reserves per a grups s'han de realitzar amb 15 dies d'antelació a la data de l'activitat. La inscripció serà efectiva un cop efectuat el pagament (si s'escau)
Les activitats requereixen un mínim i poden tenir un màxim de participants.
Els adults es faran responsables dels menors al seu càrrec en totes les activitats i tallers.
Només es retornarà l'import de l'activitat 24 hores abans de l'inici.
Més informació sobre condicions i reserves d'activitat, adreceu-vos al Servei d'Atenció al Visitat del Museu de la Pesca en horari d'atenció al públic. Consulteu horaris aquí

infomuseu@palamos.cat