Show cooking. La cuina del peix amb els cinc sentits

Experimenta la cuina del peix a través dels cinc sentits, una proposta gastronòmica singular i atractiva elaborada amb productes de la Confraria de Pescadors de Palamós, maridats amb vi Peralada DO Empordà i cervesa Damm Inèdit

Sessió de demostració i degustació de cuina marinera per activar al màxim tots els nostres sentits. Cinc plats, elaborats de forma tradicional o innovadora amb cinc espècies diferents, i el tast de dues varietats de vins, faran jugar tots els sentits: el gust, el tacte, l'olfacte, l'oïda i la vista.

Tota la sessió serà maridada amb vins Peralada (DO Empordà) i cervesa Damm Inèdit.

L'activitat es dur a terme en una càlida atmosfera de capvespre a l'Espai del Peix, amb les barques i la badia de Palamós com a escenari privilegiat per gaudir al detall dels sabors de la cuina marinera.

Alerta d’al·lèrgens: No es recomana l'activitat en cas de patir al·lèrgies alimentàries causades pel peix i marisc. Les degustacions també poden contenir fruits secs, pa, farina de blat, pasta i arròs de manera recurrent.

Condicions generals de participació

• Cal  inscripció prèvia a totes les activitats, excepte que s’especifiqui el contrari.
  • Pel  bon desenvolupament de l’activitat, es demana puntualitat als participants.
  • Les activitats poden requerir un mínim de participants  i poden tenir un màxim.
  • Els adults es faran responsables dels menors a càrrec seu en totes les activitats i tallers.
  • Les activitats a l’aire lliure o relacionades amb l’activitat pesquera diària poden veure’s modificades o anul·lades per causes meteorològiques.
  • Els show cookings a l’Espai el Peix començaran puntualment a l’hora programada. Un cop iniciats, no es permetrà l’accés encara que es tingui reserva.
  • En les activitats a l’Espai del Peix pot haver-hi manipulació i/o degustació d’aliments. No es fa responsable en casos d’al·lèrgies o intoleràncies alimentàries.
  • Les reserves de grup s’han de realitzar amb de 15 dies d’antelació de la data de l’activitat. La inscripció només serà efectiva un cop efectuat el pagament (si s’escau).
  • Només es retornarà l’import del cost de l’activitat fins a 24 h abans de l’inici de l’activitat.
  • Per més informació sobre i reserves  i condicions d’activitats, es poden adreçar al  Servei d’Atenció al Visitant en horari d’atenció al públic.

infomuseu@palamos.cat