Show cooking. La cuina del peix amb els cinc sentits

Experimenta la cuina del peix a través dels cinc sentits, una proposta gastronòmica singular i atractiva elaborada amb productes de la Confraria de Pescadors de Palamós, maridats amb vi Perelada DO Empordà i cervesa Damm Inèdit

Sessió de demostració i degustació de cuina marinera per activar al màxim tots els nostres sentits. Cinc plats, elaborats de forma tradicional o innovadora amb cinc espècies diferents, i el tast de dos varietats de vins, faran jugar tots els sentits: el gust, el tacte, l'olfecte, l'oïda i la vista.

Tota l'activitat es marida amb vi DO Empordà Perelada i cervesa Damm Inèdit

L'activitat es dur a terme en una càlida atmòsfera de capvespre a l'Espai del Peix, amb les barques i la badia de Palamós com a escenari privilegiat per gaudir al detall dels sabors de la cuina marinera.

Dissabte
  25 €

Reserva de grups: consulteu preus, disponibilitat i horaris en el Servei d'Atenció al visitant del Museu de la Pesca

Condicions generals de participació

Cal inscripció prèvia a totes les activitats, excepte que s'especifiqui el contrari.
Les reserves per a grups s'han de realitzar amb 15 dies d'antelació a la data de l'activitat. La inscripció serà efectiva un cop efectuat el pagament (si s'escau)
Les activitats requereixen un mínim i poden tenir un màxim de participants.
Les activitats s'ofereixen en català, castellà, anglès, francès i alemany.
Els adults es faran responsables dels menors al seu càrrec en totes les activitats i tallers.
Més informació sobre condicions i reserves d'activitat, adreceu-vos al Servei d'Atenció al Visitat del Museu de la Pesca en horari d'atenció al públic. Consulteu horaris aquí

infomuseu@palamos.cat