show cooking estiu 2016

Els show cooking a l'Espai del Peix són sessions de demostració en directe i degustació de cuina marinera tradicional, dirigides pels cuiners de l'equipament. El seu objectiu és donar a conèixer a través de l'experiència de l'observació, l'aprenentatge i el tast la riquesa i qualitat dels productes pesquers del port de Palamós, la cuina de la gent de mar i la gastronomia marinera del territori.

Cada sessió és una nova proposa de plats originaris de la cuina dels nostres pescadors, elaborats amb espècies de peix fresc menys conegudes però econòmiques i saboroses.

Les sessions compaginen propostes més tradicionals i clàssiques amb suggeriments culinaris més innovadors.

Les sessions s'acompanyen amb un maridatge de vins Perelada DO Empordà i cervesa Damm Inèdit.

Consulteu el calendari
  20 €
   Alerta d’al·lèrgens: No es recomana l'activitat en cas de patir al·lèrgies alimentàries causades pel peix i marisc. Les degustacions també poden contenir fruits secs, pa, farina de blat, pasta i arròs de manera recurrent.

Condicions generals de participació

Pel bon desenvolupament de l'activitat, es prega puntualitat als participants.
Cal inscripció prèvia a totes les activitats, excepte que s'especifiqui el contrari.
Les reserves per a grups s'han de realitzar amb 15 dies d'antelació a la data de l'activitat. La inscripció serà efectiva un cop efectuat el pagament (si s'escau)
Les activitats requereixen un mínim i poden tenir un màxim de participants.
Els adults es faran responsables dels menors al seu càrrec en totes les activitats i tallers.
Només es retornarà l'import de l'activitat 24 hores abans de l'inici.
Més informació sobre condicions i reserves d'activitat, adreceu-vos al Servei d'Atenció al Visitat del Museu de la Pesca en horari d'atenció al públic. Consulteu horaris aquí

infomuseu@palamos.cat

logodepartamentcultura