show cooking estiu 2016

L'Espai del Peix us proposa un tast dels sabors característics del paisatge empordanès en un marc incomparable, sobre el moll pesquer del port i amb vistes extraordinàries a la badia de Palamós.

El show cooking és una activitat de demostració i degustació en directe de cuina marinera tradicional, la dels nostres pescadors, elaborada amb peix fresc de la llotja de Palamós. A partir de l'explicació en directe del plat i la recepta, les propostes gastronòmiques de cada sessió posen en valor el potencial de diferents productes pesquers de la llotja, especialment d'aquells menys cotitzats o coneguts.

L'objectiu és descobrir i gaudir dels gustos de la cuina marinera tradicional, arrelada i elaborada amb els productes del territori.

Tota la sessió serà maridada amb vins Perelada (DO Empordà) i cervesa Damm Inèdit.

Divendres
  20 €
   Alerta d’al·lèrgens: No es recomana l'activitat en cas de patir al·lèrgies alimentàries causades pel peix i marisc. Les degustacions també poden contenir fruits secs, pa, farina de blat, pasta i arròs de manera recurrent.

Condicions generals de participació

Pel bon desenvolupament de l'activitat, es prega puntualitat als participants.
Cal inscripció prèvia a totes les activitats, excepte que s'especifiqui el contrari.
Les reserves per a grups s'han de realitzar amb 15 dies d'antelació a la data de l'activitat. La inscripció serà efectiva un cop efectuat el pagament (si s'escau)
Les activitats requereixen un mínim i poden tenir un màxim de participants.
Els adults es faran responsables dels menors al seu càrrec en totes les activitats i tallers.
Només es retornarà l'import de l'activitat 24 hores abans de l'inici.
Més informació sobre condicions i reserves d'activitat, adreceu-vos al Servei d'Atenció al Visitat del Museu de la Pesca en horari d'atenció al públic. Consulteu horaris aquí

infomuseu@palamos.cat