tallercuinadegustacioViu una nova experiència gastronòmica i culinària a l'Espai del Peix amb un circuit complet al món del peix, des que es comercialitza a la llotja fins que el degustem a la nostra taula.

Participa en tots els passos que duen el peix del mercat al plat. Visitarem el mercat de la llotja del peix de Palamós per comprovar la gran diversitat, quantitat i riquesa de producte que s'hi pot trobar. Triarem, comprarem i pujarem a l'Espai del Peix per participar en un taller i cuinar-lo seguint el receptari tradicional del pescadors palamosins, autèntics experts de la cuina marinera i els millors coneixedors dels productes del mar.

Finalment seurem plegats per degustar el resultat del nostre treball i aprenentatge, tot maridat amb vi DO Empordà Perelada i cervesa Damm Inèdit.

Dimecres

19.30 h

Places limitades a 14 pax.

Alerta d’al·lèrgens: No es recomana l'activitat en cas de patir al·lèrgies alimentàries causades pel peix i marisc. Les degustacions també poden contenir fruits secs, pa, farina de blat, pasta i arròs de manera recurrent.

Condicions generals de participació

Pel bon desenvolupament de l'activitat, es prega puntualitat als participants.
Cal inscripció prèvia a totes les activitats, excepte que s'especifiqui el contrari.
Les reserves per a grups s'han de realitzar amb 15 dies d'antelació a la data de l'activitat. La inscripció serà efectiva un cop efectuat el pagament (si s'escau)
Les activitats requereixen un mínim i poden tenir un màxim de participants.
Els adults es faran responsables dels menors al seu càrrec en totes les activitats i tallers.
Només es retornarà l'import de l'activitat 24 hores abans de l'inici.
Més informació sobre condicions i reserves d'activitat, adreceu-vos al Servei d'Atenció al Visitat del Museu de la Pesca en horari d'atenció al públic. Consulteu horaris aquí

infomuseu@palamos.cat