Visita guiada al peix blau de PalamósSardines i seitons, el conegut com a peix blau, són les principals espècies comercialitzades per la Confraria de pescadors de Palamós. Es pesquen de nit, amb l’art de l’encerclament, en grans quantitats, especialment durant els mesos de primavera i estiu. Són un aliment molt saludable, que aporta proteines i greixos molt beneficiosos al nostre organisme. Per això la població consumeix aquest peix abastament.

El Museu de la Pesca us proposa un viatge guiat al món del peix blau per descobrir els secrets que s’hi amaguen, la forma de pescar-lo i subhastar-lo, les diferències entre les espècies i, sobretot, el seu potencial a la cuina. De la mà dels cuiners de l’Espai del Peix i de la degustació d'algunes receptes de peix blau, el visitant gaudirà amb aquest producte econòmic, saludable, saborós i nutritiu.

Activitat a partir del 22 de juliol

Dimecres
  8:00 a 9.30 del matí
  6 € adults; 3 € menors (menors de 16 anys)
   Alerta d’al·lèrgens: No es recomana l'activitat en cas de patir al·lèrgies alimentàries causades pel peix i marisc. Les degustacions també poden contenir fruits secs, pa, farina de blat, pasta i arròs de manera recurrent.

Condicions generals de participació

Pel bon desenvolupament de l'activitat, es prega puntualitat als participants.
Cal inscripció prèvia a totes les activitats, excepte que s'especifiqui el contrari.
Les reserves per a grups s'han de realitzar amb 15 dies d'antelació a la data de l'activitat. La inscripció serà efectiva un cop efectuat el pagament (si s'escau)
Les activitats requereixen un mínim i poden tenir un màxim de participants.
Els adults es faran responsables dels menors al seu càrrec en totes les activitats i tallers.
Només es retornarà l'import de l'activitat 24 hores abans de l'inici.
Més informació sobre condicions i reserves d'activitat, adreceu-vos al Servei d'Atenció al Visitat del Museu de la Pesca en horari d'atenció al públic. Consulteu horaris aquí

infomuseu@palamos.cat