Visita guiada al peix blau de Palamós

Sardines i seitons, el conegut com a peix blau, són les principals espècies comercialitzades per la Confraria de pescadors de Palamós. Són, a més, un aliment molt saludable que aporta proteïnes i greixos molt beneficiosos al nostre organisme.

Us proposem una visita per conèixer com es pesca i subhasta per acabar fent-ne una degustació a l'Espai del Peix mentre ens expliquem com cuinar-lo per gaudir al màxim.

Alerta d’al·lèrgens: No es recomana l'activitat en cas de patir al·lèrgies alimentàries causades pel peix i marisc. Les degustacions també poden contenir fruits secs, pa, farina de blat, pasta i arròs de manera recurrent.

compromis qualiat turistica     producte emporda     Costa Brava Convention Bureau    convention bureau     TripAdvisor    logo canal super3    super3 vermell