visita guiada subhasta peix palamos

Visita per conèixer el funcionament de la subhasta diària del peix a la llotja de Palamós i l'organització del sector pesquer local. Amb l'ajuda d'uns audiovisuals, plafons expositius i l'acompanyament en tot moment d'un guia, s'interpreta l'escena diària de la subhasta, qui és qui en aquest escenari, el seu funcionament, es comenta l'origen de les espècies que s'hi veuen, les embarcacions que les capturen i els caladors on treballen els pescadors, així com la seva organització a l'entorn de la confraria.

Aquesta activitat té la voluntat de sensibilitzar el visitant cap a l'activitat pesquera, la gent que hi treballa i els productes del mar.

De setembre a juny

Divendres
  16.30, 17.00 i 17.30 h
  1,5 €

Juliol i agost

De dilluns a divendres
  16.15 h English; 16.45 h Français; 17.15 h Català; 17.45 h Castellano
  1,5 €

Activitat sense reserva prèvia, amb la possibilitat de compra anticipada a la recepció del Museu de la Pesca. Places limitades a l'aforament de la visita.
Reserva de grups: consulteu disponibilitat, horaris i pressupost al Servei d'Atenció al Visitant del Museu de la Pesca.
L'activitat es pot veure alterada per la meteorologia i la disponibilitat de peix a la subhasta

Condicions generals de participació

Pel bon desenvolupament de l'activitat, es prega puntualitat als participants.
Cal inscripció prèvia a totes les activitats, excepte que s'especifiqui el contrari.
Les reserves per a grups s'han de realitzar amb 15 dies d'antelació a la data de l'activitat. La inscripció serà efectiva un cop efectuat el pagament (si s'escau)
Les activitats requereixen un mínim i poden tenir un màxim de participants.
Els adults es faran responsables dels menors al seu càrrec en totes les activitats i tallers.
Només es retornarà l'import de l'activitat 24 hores abans de l'inici.
Més informació sobre condicions i reserves d'activitat, adreceu-vos al Servei d'Atenció al Visitat del Museu de la Pesca en horari d'atenció al públic. Consulteu horaris aquí

infomuseu@palamos.cat