visitabarquespeix2019Des que surten a mar fins que tornen a port, els pescadors duen a terme tasques molt variades per portar el peix en terra. Moltes d'elles, no obstant, són desconegudes per molta gent.

Amb la visita a les Barques del Peix, l'extensió flotant del Museu de la Pesca, volem descobrir la feina a bord i parlar del dia a dia d'un pescador, tot visitant els diferents espais de treball.

Aquest recorregut permetrà conèixer les principals tècniques de pesca dels pescadors catalans, les característiques de l'embarcació i els mètodes de construcció, el dur treball a bord, el repartiment de responsabilitats o la vida quotidiana mentre naveguen.

Per un moment, ens posarem en la pell dels pescadors palamosins per poder valoritzar, en definitiva, la seva feina diària i el producte del seu treball.

Dimecres

19 h i 20 h (2 sessions)

3 € adults; 1,5 € menors

Condicions generals de participació

Pel bon desenvolupament de l'activitat, es prega puntualitat als participants.
Cal inscripció prèvia a totes les activitats, excepte que s'especifiqui el contrari.
Les reserves per a grups s'han de realitzar amb 15 dies d'antelació a la data de l'activitat. La inscripció serà efectiva un cop efectuat el pagament (si s'escau)
Les activitats requereixen un mínim i poden tenir un màxim de participants.
Els adults es faran responsables dels menors al seu càrrec en totes les activitats i tallers.
Només es retornarà l'import de l'activitat 24 hores abans de l'inici.
Més informació sobre condicions i reserves d'activitat, adreceu-vos al Servei d'Atenció al Visitat del Museu de la Pesca en horari d'atenció al públic. Consulteu horaris aquí

infomuseu@palamos.cat