Visita guiada a la gamba de palamós amb tastet

La Gamba de Palamós és un producte reconegut a tot el món. Els pescadors l'extreuen aquest recurs dels caladors propers al municipi, a més de 400 metres de profunditat. És un recursos fràgil i valuós que, de forma pionera a la Mediterrània, s'ha començat a gestionar mitjançant un Pla de Gestió i la implantació d'una Marca de Garantia.

El Museu de la Pesca proposa, de la mà d'un pescador i guia experts del port, una visita guiada per conèixer a fons l'interessant món de la gamba de Palamós. La visita a l'exposició permanent del Museu de la Pesca i a les Barques del Peix per saber com es pesca i es gestiona, s'acompanya d'una visita a la llotja del peix per conèixer com es comercialitza a la subhasta. Finalment els participants tastaran la gamba de Palamós a l'Espai del Peix mentres s'expliquen en detall els mètodes més adequats per cuinar aquest crustaci, autèntic "or vermell" de la flota pesquera de Palamós.

A partir del 22 de juliol fins a finals d'agost

Dimarts
  7 € adults; 5 € menors de 16 anys

Alerta d’al·lèrgens: No es recomana l'activitat en cas de patir al·lèrgies alimentàries causades pel peix i marisc. Les degustacions també poden contenir fruits secs, pa, farina de blat, pasta i arròs de manera recurrent.

Condicions generals de participació

Pel bon desenvolupament de l'activitat, es prega puntualitat als participants.
Cal inscripció prèvia a totes les activitats, excepte que s'especifiqui el contrari.
Les reserves per a grups s'han de realitzar amb 15 dies d'antelació a la data de l'activitat. La inscripció serà efectiva un cop efectuat el pagament (si s'escau)
Les activitats requereixen un mínim i poden tenir un màxim de participants.
Els adults es faran responsables dels menors al seu càrrec en totes les activitats i tallers.
Només es retornarà l'import de l'activitat 24 hores abans de l'inici.
Més informació sobre condicions i reserves d'activitat, adreceu-vos al Servei d'Atenció al Visitat del Museu de la Pesca en horari d'atenció al públic. Consulteu horaris aquí

infomuseu@palamos.cat