claustre 3Dissabte 12 de març s’inicia el cicle de visites guiades al claustre del Mas del Vent, de Palamós, dirigides a posar de relleu els elements arquitectònics i artístics d’aquest espai singular de la vila. Aquesta iniciativa cultural donarà les claus per interpretar la història d’aquest claustre romànic d’origen controvertit, el mas i la torre de defensa – declarats Bé Cultural d’Interès Nacional – i el marc de la finca on s’ubiquen. Anirà acompanyada d’un tastet de productes Km0 de la finca palamosina Bell-lloc amb una copa de vi. Aquesta iniciativa sorgeix de la col·laboració de Brugarol, empresa propietària de la finca i el claustre, i l’Ajuntament de Palamós.

Les visites es realitzaran en un horari de 12 a 13.30 h i tindran un preu de 20€ (10€ pels menors de 16 anys). Els tiquets es vendran al Museu de la Pesca i el punt de trobada es concretarà en realitzar el pagament de l’activitat. L’aforament de la visita serà limitat.

Les visites al claustre passaran a incorporar-se a l'oferta turística del municipi i reforçaran el paper del seu patrimoni cultural. El calendari inclou, a més del dissabte 12 de març, les dates dels dissabtes 2 d’abril, 1 d’octubre i 5 de novembre.

Aquestes visites es realitzen amb el suport de la Fundació Focus Engelhorn i del propi Museu de la Pesca. Podeu conèixer amb detall aquesta iniciativa i el mateix claustre al web de la fundació.