imatges desembre 2018La sala d’audiovisuals del Museu de la Pesca serà escenari aquest proper divendres 14 de desembre de la darrera sessió de la temporada del cicle “Imatges que fan parlar”. A partir de les 19 h, tothom està convidat a participar en la identificació i documentació d’imatges de les col·leccions fotogràfiques del Museu de la Pesca. En aquesta ocasió, emmarquem les fotografies que projectarem sota el títol “Imatges que són tresors”.

Hem seleccionat 80 fotografies “antigues”, la majoria d’àlbums personals i familiars, inèdites, relacionades amb el Palamós que ens explicaven els nostres avis, però amb paisatges i carrers que encara podrem reconèixer. Amb l’ajuda de tots els assistents ens endinsarem en la història  local i podrem recuperar persones, escenes quotidianes, moments i espais d’aquell temps.

Imatges que fan parlar aniran seguides a partir del gener per l’activitat “Mestres dels fogons” i a partir del febrer per “Converses de Taverna; tot, en el marc del programa de recuperació de la patrimoni oral “Memòria Viva”.