dim2019El Dia Internacional dels Museus se celebra cada 18 de maig des de l'any 1977 a tot el món, un dia on els museus són els veritables protagonistes. Obren les seves portes per oferir una atractiva oferta d'activitats per sensibilitzar els seus visitants de la seva importància en el desenvolupament de la societat.

Enguany el Museu de la Pesca celebra dues activitats, dirigides a dos tipus de públic diferents. Al matí posarem a prova els coneixements i habilitats dels més menuts, en grups o famílies, amb un joc de pistes escampades per tota l’exposició permanent. Qui serà capaç de resoldre l’enigma i obrir el cofre del tresor?

Al vespre, en el marc de la iniciativa del Consell d’Europa, celebrarem “La nit dels Museus”, amb una vetllada organitzada l’associació Amics del Museu de la Pesca. Entre els actes programats hi ha la projecció d’imatges antigues del port de Palamós, amb l’ànim de navegar per la memòria dels espais, oficis i personatges al llarg del segle XX. En acabar, s’oferirà als assistents un petit refrigeri.

Tots els actes són gratuïts però les places són limitades. Per més informació, us podeu adreçar al Servei d’Atenció al Visitant del Museu de la Pesca (972 600 424 o bé Cette adresse e-mail est protégée contre les robots spammeurs. Vous devez activer le JavaScript pour la visualiser. )

logo icom         logo icmm       logo AMMM         logo xarxa costa brava      logo-museus-etnologia-5-1 red          logo museus maritims     visit museu gencat