Primera Nit d'Estiu al Museu de la Pesca 2019Palamós celebrarà el divendres 21 de juny, a partir de le 10 del vespre, la XXI Primera Nit d'Estiu, acte que serveix per inaugurar la temporada d'estiu de la vila empordanesa i que marca també l'inici del programa d'activitats específic del Museu de la Pesca i l'Espai del Peix pels propers mesos del 2019

Com ja és tradició, el grup Port-Bo oferirà una cantada d'havaneres davant de les Barques del Peix, amenitzada amb un cremat ofert per l'Associació Front al Mar i amb la col·laboració dels Voluntaris Culturals del Museu de la Pesca.

Al llarg de l'actuació, el director del Museu de la Pesca, Miquel Martí, presentarà oficialment el programa estival d'enguany, un programa d'activitats extens, de caràcter lúdic i cultural, digirides a promoure i donar a conèixer el patrimoni marítim i pesquer del territori. La proposta inclou tallers, visites guiades, cursos de cuina per a petits i grans, recorreguts i excursions, entre moltes altres propostes per gaudir de l'estiu al màxim!

La Primera Nit d'Estiu marcarà l'inici també del plat fort de la Festa Major de Palamós, que s'allargarà fins el dimecres 26 de juny.

logo icom         logo icmm       logo AMMM         logo xarxa costa brava      logo-museus-etnologia-5-1 red          logo museus maritims     visit museu gencat