annaposidoniaDimarts 6 d’agost el Museu de la Pesca serà l’escenari de la presentació de la nova aventura de la nena més intrèpida dels nostres mars, l’Anna, el personatge creat per Magí Marcé que lluita per conservar els ecosistemes marins i els peixos que hi viuen. En aquesta ocasió, tindrem l’oportunitat de conèixer l’aventura de “L’Anna al rescat dels peixos de la posidònia”, el quart número de la col·lecció de l’autor “Peixos del Mar Mediterrani”

La tarda començarà a les 18:30 h amb un taller de dibuix gratuït per a nens i nenes que vulguin aprendre a dibuixar peixos amb l’il·lustrador Magí Marcé. Tot seguit, a les 19:00, amb l’autor presentarem el conte i parlarem de les il·lustracions, dels peixos que inclou el llibre, de l’estat de la posidònia i de la necessitat de més persones que s’impliquin en la preservació del mar i d'aquest ecosistema tan valuós i fràgil.

Passarem una molt bona estona amb la literatura infantil i la il·lustració compartint els valors de la defensa del medi marí entre els més menuts.