interior museu 2019Dilluns 4 de febrer comencen les obres de millora i actualització de l’exposició permanent del Museu de la Pesca. Per aquest motiu, aquesta romandrà tancada del dilluns 4 fins el dijous 7 de febrer.

Les tasques de millora se centren en la millora de l’àmbit 1 de l’exposició, dedicada als peixos de la Mediterrània, amb el canvi i actualització dels suports museogràfics. També s’aprofitarà el tancament per intervenir sobre altres zones de l’exposició que més noten el pas dels d’any d’ençà de l’obertura el juny del 2002. Està previst aquesta intervenció estiguin enllestides a finals de setmana i que divendres  8 de febrer el Museu de la Pesca obri la seva exposició permanent amb normalitat.

Aquesta aturada se suma a la de la Capella del Carme, que per motius de manteniment i de preparació d’una nova exposició temporal, romandrà també tancada durant tot el mes de febrer.