Converses de Taverna sobre el Canvi ClimàticDivendres 15 de març el Museu de la Pesca celebra una nova sessió de Converses de Taverna dedicades a debatre sobre els efectes del canvi climàtic al litoral de la Costa Brava, des de diferents perpectives. Aquest cop parlarem amb la Dra. Concepció Rodríguez, de la Universitat de Girona, i l'observador del temps Josep Pascual.

Més enllà de l’evidència científica sobre el canvi accelerat del clima a nivell planetari, els seus efectes a nivell local ja es comencen a notar de forma més o menys acusada. Concepció Rodriguez i Josep Pascual ens explicaran com s’està manifestant ja a casa nostra i quines conseqüències pot tenir a curt i llarg termini al litoral baix-empordanès: des de l’augment del nivell del mar i la desaparició de platges als canvis en la biodiversitat marina i la desaparició d’espècies, passant per l’escassetat de recursos, manca de pluja, temporals més forts o l’increment dels incendis forestals, entre moltes altres.

Celebrarem aquesta nova sessió de Converses de Taverna, la 125a del programa!, al Restaurant Can Blau (Carrer Vapor, 3) de Palamós, a les 19 h. Activitat gratuïta!