Cuines del Món 2019. PalamósLa Mostra de Cuines del Món que organitza el departament d'Acció Social i Ciutadania de l'Ajuntament de Palamós es durà a terme a l'Espai del Peix a partir del 2 de maig. Aquesta 11a edició vol fomentar el coneixement de les diferents cultures que conviuen a Palamós a través de la gastronomia, les textures i colors propis de diferents parts del món.

Aquest viatge, sense sortir de casa, ens durà aquest any a conèixer les cultures gastronòmiques de diferents parts del planeta.

• 2 de maig: Xile
  • 9 de maig:  Holanda
  • 16 de maig: Tanzània

Cada sessió anirà a càrrec de persones originàries de cada un dels països, amb el suport dels cuiners de l'Espai del Peix.

Totes les sessions començaran a les 18.30 h.

Com participar?

És obligatòria la reserva prèvia, durant la setmana anterior a cada sessió, al Museu de la Pesca (Tel. 972 600 424 o bé a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.) Com que les places són limitades, l'admissió es farà per rigorós ordre d'inscripció. Com a comprovant de la reserva s'emetrà un tiquet que s'haurà de presentar obligatòriament a l'entrada de l'activitat. Aquest tiquet es podrà recollir a la recepció del Museu de la Pesca, fins a 30 minuts abans de l'inici de casa sessió.