galp 2019El pròxim divendres 29 de novembre. Anna Masdeu, gerent del Grup d’Acció Local Pesquer Costa Brava, presenta a Palamós la valoració preliminar dels ajuts gestionats pel GALP en les dues darreres convocatòries. Sota el títol “Oportunitats i impacte dels ajuts del Fons Europeu Marítim i de la Pesca a la Costa Brava”, la xerrada servirà per exposar la missió i mirada estratègica del GALP, les característiques de les convocatòries, la tipologia de projecte finançat, el perfil dels beneficiaris i les oportunitats que s’obren en futures crides d’ajudes FEMP.

En l’acte hi participaran també Cristina Mañas, de la Confraria de Pescadors de Palamós, i Àngela Seira, sub-directora de la Direcció General de Pesca i Afers Marítims de la Generalitat de Catalunya. Conduirà l’acte Joan Lluís Alegret, director de la CEM.

L’acte es celebrarà el Museu de la Pesca el divendres 29 de novembre a les 10.30 h, en el marc del programa d’accions “Pesca i Ciència”, impulsades per la Càtedra d’Estudis Marítims de la Universitat de Girona amb l’ànim de divulgar la recerca en l’àmbit marítim i pesquer. La xerrada s’adreça a polítics, gestors, beneficiaris i interessats en les ajudes FEMP. En acabar l’acte, s’oferirà un petit tastet.

GALP Costa Brava

L'Associació GALP Costa Brava és una entitat que es va crear l'any 2016 i que agrupa 11 dels 20 municipis de la franja costanera gironina. La seva tasca es gestionar els ajuts provinents del Fons Europeu Marítim i de la Pesca, destinats al desenvolupament local del territori pesquer de la Costa Brava, a través de projectes que impulsin la competitivitat del sector pesquer, la sostenibilitat dels ecosistemes marins, el desenvolupament dels municipis pesquers i la formació professional.. Ho fa a través d'una estratègia de desenvolupament local participativa (EDLP), pactada amb les entitats públiques i privades del territori.