nadalhorarisEl Museu de la Pesca comunica que els horaris d'obertura de l'exposició permanent es veuran modificats durant aquestes festes de Nadal. En concret, els canvis respecte als horaris habituals seran:

24 i 31 de desembre, i 5 de gener, el museu només obrirà al matí, en horari de 10 a 14 h

Els dies 25 i 26 de desembre i 1 i 5 de gener (Dia de portes obertes), el museu romandrà tancat.

La resta de dies els horaris seran els habituals. Tampoc es veuen afectats els horaris de la Capella del Carme.

Recordeu que el Museu de la Pesca té programades activitats per a tots els públics sota la iniciativa Nadal al Museu, impulsada pels 26 museus de les comarques gironines. Aprofiteu aquests dies de festa i temps lliure per visitar Palamós, acostar-vos al moll i conèixer el Museu de la Pesca i la seva oferta d’activitats!