pescaplastik

Dissabte 14 de setembre, a partir de les 10 del matí el Museu de la Pesca i l’associació GALP Costa Brava us proposen un dia de tallers ambientals de pesca responsable i de conscienciació sobre la problemàtica dels redius al mar. Ens acompanyes?

Vador és un pescador de pesca artesanal que surt a feinejar cada dia a la mar. Però el seu treball s’està tornant tota una aventura per la gran quantitat de peixos de plàstic, galledes, soles de sabata, roba, xarxes perdudes i tota mena de deixalles que se troba al fons del mar.

Per això Vador vol conscienciar a tothom, especialment els més joves, del problema dels plàstics al mar, i ens proposa convertir-nos en pescadors i conèixer les tècniques més comunes al nostre litoral per pescar peixos grans o petits, però sempre de forma responsable i sostenible. I a través de tallers de tot tipus aprendrem que el mar és un lloc extraordinari que s’ha d’estimar i respectar, i no convertir-lo en un gran abocador.

Vine al Museu de la Pesca i ajuda a Vador el pescador a reciclar i a pescar amb seny, no pot fer-ho sol! Compta amb tu! Hi serem de 10 a 13:30 h.

Organitza Museu de la Pesca i GALP Costa Brava