sigted20192El Museu de la Pesca ha renovat el Distintiu de Qualitat Turística en Destinació  2019, impulsat pel Consell Comarcal del Baix Empordà en col·laboració amb el Sistema Integral de Calidad Turistica en Destinación (SICTEC).

Aquest segell persegueix la millora continua dels serveis que s’ofereixen i dels recursos de què gaudeix el visitant a la comarca. Els criteris avaluats han estat diversos, com ara la gestió de recursos, l’organització i coordinació del servei, la informació i comercialització del producte, la satisfacció del client, infraestructures i instal·lacions o la gestió mediambiental. La valoració positiva de tots aquests elements certifica i garanteix la qualitat de la destinació.

Es dóna la característica que el Museu de la Pesca assoleix la màxima nota per sisè any consecutiu, subratllant el se compromís amb els milers visitants i usuaris que anualment visiten el museu i que gaudeixen del seu programa d’activitats.

Amb la motivació renovada, el Museu de la Pesca continua treballant en la implementació de millores per oferir una experiència memorable i molt satisfactòria als seus visitants.