somcultura2019

Comparteix aquesta experiència a les xarxes! #culturaidentitat #incostabrava #inpyrenees

Diumenge 24 de novembre, a partir de les 11:00 h el Museu de la Pesca organitza una activitat molt especial en el marc del Som Cultura, el festival d'experiències culturals de les Comarques Gironines. En aquesta ocasió, volem afavorir la participació de tothom, tinguin la condició que tinguin, a través d'una visita inclusiva i accessible que jugarà amb les emocions i les sensacions dels participants.

Sabíeu que "A l'art, tothom hi té part"? Vol dir que tothom que s'acosti al museu podrà gaudir-lo a través dels cinc sentits, d'una forma sorprenent:  us  proposem olorar peix, tocar arts de pesca, escoltar la mar, tastar cuina marinera, veure barques del peix… però també tocar cuina marinera, tastar aigua de mar, olorar arts de pesca, veure peixos i escoltar les barques de pesca.

L'activitat és gratuïta, però és necessària la inscripció prèvia al telèfon 972 600 424 o bé a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.