Les noves mesures del PROCICAT donen la possibilitat als museus i equipaments culturals d’organitzar en aquests espais, a partir del dilluns 8 de març, activitats culturals amb assistència de públic. Amb la voluntat d’iniciar un procés cap a la normalització de l’activitat museística i cultural en l’àmbit del patrimoni i la cultura marítima, el Museu de la Pesca reprèn les activitats presencials, amb les següents propostes:

Show-cooking a l’Espai del Peix, migdia de dissabte de 13 a 15 h.

Visita guiada a la subhasta, tots els divendres a la tarda

Visita guiada gratuïta a les Barques del Peix

Visita guiada gratuïta al Museu de la Pesca

Visita guiada gratuïta Castell de Sant Esteve de la Fosca

Podeu consultar els horaris i preus de les activitats a l’agenda del Museu de la Pesca. Tanmateix, aquesta pot veure’s alterada o anul·lada per disposicions dictades en el futur per les autoritats sanitàries.

En totes elles se seguiran estrictament les mesures de seguretat previstes per la llei i es realitzaran amb un aforament de tan sols el 50%.

Venda online

A més a més, aquestes activitats ja es poden reservar i pagar a través de la nova plataforma que el Museu de la Pesca posa al servei de visitants i usuaris per facilitar un procés ràpid, còmode i segur.

Podeu accedir a la plataforma a l'enllaç tickets.museudelapesca.org

compromis qualiat turistica     producte emporda     Costa Brava Convention Bureau    convention bureau     TripAdvisor    logo canal super3    super3 vermell