carnaval 2022Del 19 de fabrer al 2 de març, Palamós celebra una nova edició del Carnaval, una de les festes tradicionals més emotives i participades del calendari festiu de la Costa Brava.

Podeu trobar tota la informació de les activitats al programa oficial del Carnaval

La celebració de la tradicional rua de Carnestoltes pels carrers de Palamós també tindrà afectació en els equipaments culturals de la vila. En concret, el Museu de la Pesca romandrà tancat el dissabte 26 de febrer a la tarda. L'horari del museu serà de 10h a 14 h. A partir de diumenge, tornarem a obrir segons els horaris habituals.

Aprofitem per recordar-vos que les visites guiades a la subhasta del peix dels divendres seguiran sense poder-se oferir a causa de la veda de la flota d'arrossegament, fins al pròxim 1 de març.

Feliç Carnaval a tots!

Museu de la Pesca