Carnaval Palamós 2020Del 15 al 26 de febrer, Palamós celebra una nova edició del Carnaval, una de les festes més tradicionals, emotives i participades del calendari festiu de la Costa Brava.

Podeu trobar tota la informació de les activitats al web de l'organització del Carnaval.

La celebració de la tradicional rua de Carnestoltas pels carrers de Palamós també tindrà afectació en els equipaments culturals de la vila. En concret, el Museu de la Pesca, l'Espai del Peix i la Capella del Carme, així com les activitats que se'n deriven, romandran tancats el proper dissabte 22 a la tarda. L'horari del museu serà de 10h a 14h. A partir de diumenge, tant el museu com l'Espai del Peix i la capella tornaran a obrir segons els horaris habituals.

També informar-vos que, per motius de força major, diumenge 23 no s'oferirà la visita guiada al Castell de Sant Esteve, tal i com estava previst a l'agenda.

Aprofitem per recordar-vos que les visites guiades a la subhasta del peix dels divendres seguiran sense poder-se oferir a causa de la veda de la flota d'arrossegament, fins el proper 6 de març.

Feliç Carnaval a tots!