cessiograssot2020

Josep Grassot ha fet entrega en règim de cessió de 59 noves imatges digitalitzades del seu fons personal, que seran incorporades en breu al fons fotogràfic del Museu de la Pesca. En concret són imatges de la segona meitat del segle XX del port pesquer de Palamós, de l’acció institucional de la Confraria de Pescadors i de les antigues instal·lacions de la subhasta.

Les imatges van acompanyades d’una extensa descripció dels continguts, de les persones que hi apareixen i del context històric en que van ser presses les fotografies.

Aquesta important cessió permet ampliar els fons d’imatges i obre la possibilitat de documentar períodes passats del moll palamosí, espais i activitats que van tenir lloc ja fa uns anys, algunes d’elles ja desaparegudes.

El Museu de la Pesca vol reconèixer l’atenció amb la institució de persones com Josep Grassot, la labor dels quals fan possible el creixement de fons i col·leccions que el Museu de la Pesca posa a disposició de la ciutadania per a la consulta, l’ensenyament, la docència, la recerca i la documentació. Gràcies al seu esforç, podem continuar aplegant i divulgant testimonis que posin en valor la història de la nostra vila i del sector pesquer de la Costa Brava.