Cetacis a la Costa Brava. Converses de Taverna

Divendres 19 de març, el Museu de la Pesca retransmetrà en streaming a través del seu canal de Youtube, una nova sessió de Converses de Taverna. Aquest cop estarà dedicada a conèixer una mica més els cetacis que podem trobar en aigües de la Costa Brava. Per això ens acompanyaran el biòleg Manel Gazo, de l'entitat Submón, i Joan Bohigas, de l'entitat naturalista Noa18nusos, de Palamós.

Amb ells descobrirem totes espècies de cetacis que es poden veure en aigües de Catalunya, les seves característiques i moviments migratoris, la interacció amb els humans i especialment amb la pesca, els riscos que els amenacen o les mesures de preservació d'aquestes animals, entre moltes altres curiositats i anècdotes.

A partir de les 19 h, podreu veure, preguntar i comentar la sessió al canal de Yotube a través d'aquest enllaç: https://youtu.be/LgB4ipK3Jk8

compromis qualiat turistica     producte emporda     Costa Brava Convention Bureau    convention bureau     TripAdvisor    logo canal super3    super3 vermell